۱۳۸۸ فروردین ۱, شنبه

اول بهار


امروز روز اول بهار است. اما همانطور که دیروز هم گفتم، هوا چندان دل انگیز و بهاری نیست. ابریه و یک کم هم سرده. عصر قراره کلی مهمون بیاد خونه ما. مادرم بزرگ خانواده اس و همة بچه هاش، نوه هاش و نتیجه هاش میان عید دیدنی. قبل از اینکه اونها بیان و قبل از اینکه کارهای مربوط به پذیرایی شروع شه می خوام یک کمی روی وبلاگ هام کار کنم. دیروز اولین شعر جدیمو که مال سال 1362 بود، توی وبلاگ شعر گذاشتم. تا تعطیل هستم و وقت دارم باید وبلاگها رو مرتب کنم. امسال خوشبختانه عید 15 روز تعطیلی داریم. البته روزهای کاری از مرخصی کم میشه. ولی بعد از اون وقت چندانی برای پرداختن به وبلاگها نخواهم داشت. مگر پست مطلب که سعی خواهم کرد هر روز حداقل یک مطلب را پست کنم.
یک عکس همین الان از منظره تهران گرفتم که اون رو هم می گذارم. عکس خیلی خوبی نیست به خصوص که با وب کم گرفتم و نور هم به دلیل ابر کافی نبود. اما کاچی بهتر از هیچی. حال و هوای تهران ابری رو در اولین روز فروردین نشون می ده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر